Verzenden & retourneren

 

Verzenden

Wanneer je bij Babyonic koopt, kun je er zeker van zijn dat je pakketje snel en veilig wordt geleverd. We werken met koeriersbedrijven die we vertrouwen en weten dat ze proberen ervoor te zorgen dat uw levering soepel verloopt.

Bestellingen worden altijd zorgvuldig verpakt voor transport. Als je bestelling in een beschadigde toestand is aangekomen, vragen we je om een klachtenprotocol te schrijven met de koerier.

Als je pakketje naar Parcel Shop is afgeleverd, heb je meestal 7 dagen de tijd om het op te halen. Wij zullen je hiervan op de hoogte brengen wanneer het pakket wordt verzonden, en je voorzien van een link om je pakket te volgen.

 

Retourbeleid

 

  • Retourzendingen worden alleen geaccepteerd als het product onbeschadigd is. Er kan geen sprake zijn van een waardevermindering van het product. Babyonic hanteert de Algemene Voorwaarden die zijn opgesteld door de Nederlandse Thuiswinkel Organisatie. Dat betekent dat tijdens de bedenktijd zal de consument zorgvuldig omgaan met het product en de verpakking. Hij zal het product slechts uitpakken of gebruiken in de mate die nodig is om de aard, de kenmerken en de werking van het product vast te stellen. Het uitgangspunt hierbij is dat de consument het product slechts mag hanteren en inspecteren zoals hij dat in een winkel zou mogen doen.
  • De kosten voor de retourzending zijn voor rekening van de klant. U heeft 14 dagen vanaf het moment dat u een aanvraag indient voor de teruggave van het product om jouw product retour te sturen.
  • Om gebruik te maken van het recht op retour kunt u contact met ons opnemen via [email protected] Wij zullen vervolgens het verschuldigde orderbedrag binnen 14 dagen na aanmelding van jouw retour terugstorten mits het product reeds in goede orde retour ontvangen is.
  • Mocht het product beschadigd zijn of er zijn zichtbare sporen van gebruik, dan kunnen we een waardevermindering van het product aan u doorberekenen. Behandel het product dus met zorg en zorg ervoor dat deze bij een retour goed verpakt is.
  • In de verpakking hoort de pakbon te worden bijgevoegd, zodat wij jouw retourzending gemakkelijk kunnen verwerken.